Idag har jag varit ute i snön.
Boel: Skrittade jag över ängarna och red runt granarna "skogsdressyr" Hon var duktig, men jag höll på att ramla av då jag glömde böja mig för en gren xD Haha, men satt kvar ^^
Boel är den lugna och orädda treåringen i mina ögon, men vi mötte en hare som hoppade typ 7 meter framfor oss och då blev det liv. Hon hade svanslyft, blåste, och typ trippade.. Jag satt och skrattade åt henne x) Haha lila snuttan <3

Birk: Han fick springa i paddocken, red honom dit och hem. På vägen dit var han taggad. Gick med mulen i snön och ville springa, men det fick han inte ^^^Så jag tänkte, "aha! nu är han pigg och kanske springer lite i paddocken" Men så var det inte, han gick och letade efter mat så jag fick smacka på honom. Och han travade sin sekigaste trav i ett halvt varv. Så jag longarade honom med grimskaft istället. Bara skritt och trav.
Sen på vägen hem så red jag ju honom. Då fick han trava lite på ängen, då fick han något ryck och började först dra ner huvudet, sen så brukar han som böja sig så det är jättesvårt att sitta kvar, men klarade det idag. Sen så försökte han bocka, han fick in en bakut men jag häll mig fortfarande kvar!! Stjärna till mig!

Det var dagens händelser!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0