♥ Fredag 16/10-09

Har minns jag faktis vad jag gjorde! ;)

Birk: Körd med Tove som red Jänta högst upp i berget efter rakan. Högt tempo hela vägen. Men Birk gav sig inte. Han skulle förbi. (Som han förövrigt inte lyckades med) Det var slaskigt och hela vagnen blev smutsig och hela jag blev blöt.. :S Hahah. Sen på vägen hem så var han lika pigg och då när han väl kom förbi Jänta så dog han.. Lilla pojken. Men sen när Jänta kom förbi igen så blev han pigg! :D

Efter det så for jag ut med Boel eftersom jag inte var ute i torsdag. Hon skulle springa i paddocken i ca 10-15 min, så hon fick värma upp själv. Men hon sprang mest och bockade, och galopperade :P Så när jag väl fick fast henne så hoppade jag upp och skrittade lite på volt. :)




Har faktis nästan bara bilder sen unghästvisningen på denna dator... :(

(bild 1. Farmälva.)
(bild 2. Älvas pannband på visningen.)
(bild 3. Sör Elias.)

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0