♥Tisdag 13/10-09

Har itne varit så jätteaktiv. Men ska berätta vad om har hänt. Ett inlägg för varje hästdag.

Förra söndagen: Fanny
Måndags:Fanny.

Tisdags.
Jänta och Birk.
Birk körde jag till andra vändplanen efter rakan. Han var ganska pigg och jag travade hela vägen för utom i nedförsbackarna och när han skulles skrittas av och fram. Vissa bitar ville han gärna sakta av och ibland ville han öka. Och sen en bit gick han i jättebra form! Efter deet så kom jag till stallet och fixade lite.. Jag och Magdalena skulle ut med Jänta och Kerstin. Men vi hade missförstått varandra så när jag hade väntat i 40-50 minuter.
Så for jag ut med Jänta. Skrittade henne till första vändplan med hackamor. Hon var PIGG och ville springa, men jobbade lite men serpentiner och halter längs vägen. (Serpentinerna blir inte så långa..) En bild som inte har med inlägget att göra men vill bara säga att min mamam har målat av en bild på min gamla foderhäst Ragge.




Kommentarer
Postat av: Natta

Din mor borde bli konstnär! ;]

2009-10-24 @ 15:12:08
URL: http://nattaochnoel.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0