Mitt namn är korkskalle!

Börjar med rubriken. Oschlög som jag är lyckas jag sy mig själv i fingret med symaskinen på slöjden... Menmen, det är Maja vi pratar om nu.. Menmen, nu släpper vi de =) HAha ;)

Mitt höökspaket hämtades ut i dag och i de fanns följande: (klicka på bilderna)

Tjocktröja. Megaskön! Ska inte ha den i stallet :P

Den svarta vindjackan. Jätteskön.Hade den idag när vi åkte längdskidor på idrotten ;)

Rosa strasspannband. Hade lossnat en sten innan jag ens öppnat "påsen" som den låg i. Och själva länken var jättedåligt dit limmat.. Ska skicka tbx.

Luddgrimma. Ljusblå. ser inte lika ut i verkligheten. Mysig och värt pengarna. 49 kr ^^

Grimskaft till grimman. I blått ofc.

Ryktset. Köpte endast för de var med en rosa svamp ;)

Candy. Birk gillade de =) Och de lukta gött! =)


Körde även honom idag. For först till andra vändplan, sen tillbaka, sen till första vändplan 2 gånger :) Mkt trav och hade ett bra tempo. Arbetstrav. Var lätt på foten och kändes jättefin! Blev jättenöjd. Städade även sadelkammaren ;) Bild på honom i grimman :)

Aww :] Smälter liksom varje gång jag ser sötnosen :]

Nä, nu ska jag kolla runt lite på tömkörningsgjordar osv :)

Hade!

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0