Uppdatering nu :P

Hello. Lite fålig uppdatering sen i lördags x) Har inte lagt upp något på sex dagar!!! Fy Maja.. Men Kan säga att inte så mycke har hänt.

Fanny hade Birk söndag måndag. Och det hde gått bra enligt boken iallafall.
Körde honom på tisdagen. Bara till korsningen. Skritt nästan hela vägen och lite trav i backarna. Han lyssnade bra på rösten. Använde bara rösten ^^ Hade lokselen också :P

På onsdagen hade vi kortdag och konfa. Så ingen Birk då. och på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. Lekte lite med Jack, kollade på tv, satt vid datorn och läste världens bästa bok som jag lånade på måndagen. "14 år till salu. - En sann svensk historia."  Den är jättebra men hemsk. Rekomenderar den verkligen!


 

Sen så på torsdagen. Alltså igår så var jag in the school.. Åkte upp till Ytterberg. Skulle ta in hästarna och ut med Birk. När jag höll på att mocka blevjag jätteyr. Trodde att jag skulle svimma. Jätteläskigt :O  Och Boel var inne för hon hade blivit körd och var svettig. Så när jag kom till hennes box så blev jag jätteyr igen och lutade mig mot henne. Och hon stod bara helt stilla. Som att hon förstod att jag mådde illa :] ♥ Snuttan.

Men när jag äntligen blev klar så tog jag in hästarna och ut med Birk. Han fick bli longerad med lokselen. Jag gillar inte att longera bara med träns. För jag tycker att dom inte ser det som arbete då. Men han var bockig och tyckte att livet lekte.

Efter ett tag så lugnade han ner sig och sänkte sig så han blev lång och låg. Jätteduktig oppo!

Kom tillbaka till huset och frös jättemycket, även fast det tydligen var varmt i huset. Men det vet jag inte om jag kan hålla med om... Kollade om jag hade feber. Och den där konstiga grejjen man kollar med är lite konstigt. normaltempraturen på den är 36,5 och jag hade 37.9 Men jag tyckte inte att jag hade feber..

Jag och Magdalena kollade på "Stardust" Den är så grymt bra!

Efter det så gick jag och la mig. Vaknade typ 6 gånger under natten och mådde jätteilla :S Så jag stannade hemma från skolan. Men mår bättre nu. :) 

Men har inget mer att berätta. Så jag ska göra en ny header osv. Funderar på att gå i grått, blått ch typ rosa :P Vi får se. Kommentera sen vad just du tycker! Ska även ta bort mp3n. :) Eller iaf göra så man får välja själv om man vill ha musik eller inte :)

Långt inlägg igen men ska bli bättre på att uppdatera så det inte blir såhär ;)

Bye.!

 På bild: Almnäs Sirocco. Birks Morfar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg

2010-02-06 @ 17:50:44
URL: http://lilllapuckot.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0