Hjälp mig.

Precis som rubriken lyder så ska jag fråga om någon här vill hjälpa mig. Har nämligen 3 filmer på mobilen på Birk som jag vill få över på bloggen. Men först ska jag ta bort ljud och snabbspola osv. Men det är något jättekonstigt. Jag kan inte öppna filmerna på datorn :O Hur ska jag göra. Det står att filen är skadad.... :O Wiierd...


Vidare till hästfronten. Blev ingen körning idag. Utan när jag gick till stallet såg jag att LG hade skottat upp paddocken så jag gick och kände på underlaget, och de var gr8! Så, fram med en massa bommar och blocketar, (eller sockerbitar som vissa säger) och byggde en löshoppningsbana! Två räcken med två galoppsprån mellan. Birk fick hoppa bara 50-55 cm som högst då han inte har blivit hoppad på ett par månader ^^. Men han var duktig men slarvig. Lyfte inte ordentligt på tassarna så han slog i minst ett av hindrena varje gång.... -.- Gav mig tillslut och gjorde lite ledarskapsövningar och lite trix. Tränade mest på "Hov" och "Buga" Gick faktis relativt bra :) <3 Duktig ponke.

Nää, nu ska jag strax till Malå och försöka fixa filmerna =)


Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0