Morning!

Godmorgon på er =) Vaknade kl kvart över nio. Fanny har Birk idag så jag kommer inte skriva om vad jag gjorde med honom idag ^^ Ska snart till Malå Ridklubb och ha photoshoot med Nathalie och Noel. Det är monligt men vi ser ju hur de blir...
Ska även hämta ut min paket från hööks idag :D

Skola i morgon. Inte alls pepp... Har ett prov från förra terminen och en redovisning.. Yiihaa...... -.-

Menmen, har inget mer att säga för tillfället. Men kan slänga in en dagens fråna :D

Ponny eller häst? =)

Martina-foto på bilddagboken har gjort bilden =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bor granne med uppfödaren om det är på näset / norsjö du köpt honom? :)

2010-03-26 @ 19:47:08
Postat av: Maja

Han är inte min, men han kommer från näsvallens stuteri. :)

2010-03-27 @ 16:12:05
URL: http://nasvallensbirk.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0