Night

Ja, som rubriken säger. Gonatt! Ska sova nu men slänger in ett litet inlägg. For ju som sagt till Heidur, chayenne och Torsten. :) Asså Heidur måste vara den sötaste isisen på jorden :O Seriöst! Hur megadunder söt som helst.
Fick även ett par bakstrykkappor i typ strl xxxxxxxxxxxxs '. Dom var mini :] Efter det for vi hem till Mika igen och spelade guitar hero. Jag ägde säger vi som! (A)..

Sen så for vi faktis på tonår. Dom hade faktis vardagskalas, vi fick tårta :] ( I massor desutom...) Sen så blev det tipsrunda och efter det fiskedamm. Ja, man börjar undra ifall vi är 7 eller 13-14-15... :O I "fisken" vi nappade upp så fick man en biljett där de stod vad man skulle göra. Jag skulle baka med Emma. Mikaela skulle se film med Frida :P Men hon kommer följa jag och jag kommer följa hon :) Glömde förövrigt benskydden på missionkyrkan. Men dom är hos Frida så ska hämta dom nu i veckan.

Till skolan då. Har börjat med reigon. Kan dom som inte välja ett lite tråkigare ämne? Eller vänta nu.... Det finns inte.. Har utv samtal imorgon med Mamma, Marta, Tomas och skolchefen Anders.. Bådar inte gott ska jag säga..
Har målpass imorgon och jag har Bild. Har bokat en dator och ska photoshopa lite. Ska blandannat göra en header, ett collage och kanske en header till mig.. Vem vet? :)
På tal om de så ska jag föra över en massa bilder till ett usb..
jaja, nu orkar ni nog inte läsa mer. Ska sova nu. Gonatt! =) ♥


En liten bild också.. :)  Boel får stå för den!



Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0