Sorry

Alltså. Ni får ursäkta min uppdatering. Men jag är bara allmänt less på att skriva för tillfället. Men det kommer. Jag lovar ;) Tror också för att det är fär min tråkiga design. Ska fixa en ny nu i helgen =) Några förslag på vilka färger jag ska gå i? =)
Men har inte hänt så mycket. Red Jänta igår och det gick jättebra! :D Hon var lugn och sansad, även fast det var storm. =)
Fast Birk därimot... Han var på tårna. Tömkörde honom och på vägen dit gick han typ i nån slags passage, och med svanslyft och allt :O  Och i paddocken dog han typ ^^ Tänk om jag typ hade kört.. Ojj vad pigg han skulle vara. Men ska nog lära honom imorgon :)

Idag har det även snöat ett par decimeter. Och det slutar inte heller. Och har även hört att det ska bli svinkallt igen! ner mot -30 :O Kommer ju att dö!

Dagen idag var chill! Hade två lektioner sen slutade man (Y) Först engelska i 80 min. Rast i 20 sen SO i 80 min. Lärarna hade någon konstig dag så vi hade inte så mkt lärare så man fick välja vad man ville ich jag var tvungen att bli klar med vgn i so och i engelska göra klart lite restuppgifter.. När vi hade slutat så hämtade jag och Linda Tova på 6års och gick hem. Sen konfa =) Och sen dator och gudstjänst och efter det kosmos och nu här =)

Men nu ska jag duscha och sen sova. Godnatt =)


Ninni, en häst som stod i ett stall jag var i förut. Varför jag slutade ska jag inte nämna här.

Farmälva. Klass 1, och vinnare 1åriga ston 2009 i skellefteå.

Älva igen. Saknar sommaren..

Och Älva igen. Hon är så fin på sommaren så inga vinterbilder på henne!


Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0