Sorry..

Förlåt. Lite dålig uppdatering. Men iaf, igår så pysslade jag med den finaste. Borsta, fläta och bara gosade i ca 20 min. Sen trickade vi kanske i 20 min? Tränade hov, buga, stanna, backa, och komma när jag säger hans namn. Och kan bara säga att de går FRAMÅT! ♥ Nu bugar han med huvudet framme. Eller typ, han har de framme men inte rakt fram. typ mot mina ben :)
Han fick även en voljock igår :] På tal om inget faktis :O Ska till stallet efter middagen och kanske köra. Träna övergångar osv :)

Red även Boel igår. Skritt och trav "Byavägen" Eller "längst ner i byn" Jag säger faktis båda :)


Menmen, middag strax. Ska gå upp och äta sen till min finaste Birk ♥

Släng gärna in en kommentar =)
Kan bjussa på en bild också =)

Vet inte varför jag la in en bild på min kamera med Johannas objektiv :O Menmen :P



Fast självklart kommer de en hästbild också =)

Denna bild togs andra gången jag var hos Birk. <3 1 ½ år sen ♥


Undra om jag ska löshoppa någon dag =D

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0