uppdatering = 0 ?

Ojj, fötlåt. Har bara inte hunnit med bloggen. Har inte bloggat på tre dagar.. :S

Men det har faktis hänt lite sen i tisdags :)

Kan börja med tisdagen. Eller ja.. Har ju redan skrivit om de.. :)
Men onsagen iaf. Kortdag. slutade halv 2. Efter det så blev det konfa. Och på vägen hem.. Seriöst, jag och Linda måste nog vara bäst på att sparka! Asså det finns nog ingen bättre ^^ Hahah. Vi stod båda på min spark, och för att sparka i takt så sa vi "Nu, nu, nu, nu, nu" Fast det blev mer nog " HAHAHAHAHHAA! Nu! HAHAHAHA NU! HAHAH! NU! HAHAHAHH! NU! " Ja, så det såg nog inte så bra ut. Efter ca 20 min så kom jag hem. flätade pannband. Funderar faktis på att börja sälja, fast inte så dyrt. Eller ja, dom kommer inte va gratis heller då det blir helt nya pannband, och flätning i valfria färger + frakt! :)
( Birk vilade )

Och torsadgen sen då. Långdag i skolan. Asså torsdagar och tisfagar måste vara dom jobbigaste dagarna som existerar i skolan :O Men hade iaf slöjd och jag flätade 4 pannband (A) Tur man har en snäll lärare som låter mig använda skolan matrial. :)
 

Och nu till hästarna.
Ytterberg på torsagen. For ut med Boel och Birk. Men Birk blev det en raggarsväng längst ner i byn. Trav hela vägen. Han var pigg och jätte arbetsvillig. Men eftersom det var ganska kallt så gjorde vi inget ansträngande.. Huvva. Får dåligt samvete när han vill men han får inte :/ Men blir kanske lite mer håradere idag beroende på tempratur! Kanske lite dressyr i paddocken? =) I vagn eller kanske på töm.. Hmm... Vi får se :)

Ingen bild nu men det kommer nog senare :)


Justja.. Någon som är intresserad av att ha en tävling på bloggen? =)


Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0