Vaknade tidigt :O

Ja, kan ju börja så som det står på rubriken. Vaknade kl 09.10 helt av mig själv..... =O Vad händer? Har typ aldrig vaknat så tidigt själv. ( Förutom när jag var mindre då )

Kan även säga att jag inte bara kommer skriva om Birk. Utan även min vardag. Kändes inte så värt att skaffa en till blogg. Det tar lite tid för mig att komma igång. Det märkte ni ju förut, då var de ca 2 inlägg i månaden. MEn nu kanske 2-3 per dag :) Så ni har nästan alltidnågot att läsa :)

Kommer även att lägga upp lite olika bilde jag har tagit, då bloggen inte är så gammal så har ni inte ju sett så många bilder förutom på Birk. :) Men här kommer det 1-2 ekipage från tvådagarstävlingen i Kågedalen 6-7 Juni 2009!

Den här ryttaren red jättefint!

Sweet horse =)

Om jag minns rätt så var de här från 1.30 klassen



Som sagt, gillade den här ryttaren mycket :)

För mer bilder så gå in på min bilddagbok
=)

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0