Videoblogga?

Hmm.. Magdalena trodde att jag skulle börja videoblogga snart.. Det tror dock inte jag! Tänk mig typ stå och filma mig själv och typ snacka med er 2 besökare typ? Ni borde tro att jag är störd... :P Som jag sa förut. utvsamtal. Gick faktis bra!! =) For till stallet sen. Red en Jänta som var PIGG :O Seriöst. Det kan Magdalena intyga på ^^ Men hon är ju fortfarnade söt för de. Vi red till y-bergskorsningen. Gjorde mycket övergångar osv. :) Efter det så longerade jag Birk. Bara skritt och trav då underlaget inte va de bästa. Tränade även lite ledarskap. Har flätat mitt första pannband. Tycker inte att dom är snygga med det är rolitg iallafall :) Ingen bild idag. Sitter inte vid den datron. Men laddar upp en pannband typ imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ronjaaa.-

för jag vet allt?=)

2010-01-20 @ 17:23:59
URL: http://ronjaajo.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0