Andra dagen efter sportlov..

Skolan började om igår och kan säga att jag inte var särskillt pepp på de. Sov hos Rånjsan söndag till måndag för vi kollade på Wallander och börja tänka på att jag skulle sova hos henne någon söndag efter wallander.
Sagt och gjort! Sov hos henne gjorde jag och kollade på Wallander " den svaga punkten" Den är bra och har sett den förr. Fina hästar med också ;) Och som vanligt diggar jag Svartman mest! Han är kung!




Menmen, for till stallet efter skolan i måndags. Red Jäntabus. Mysig barbacka tur ner till korsningen med Juddan och Kärran. Judiths blogg hittar ni här <---  Kolla in :)

Sen idag har de inte hänt så mkt. Skola inget stallande idag. Bara hem och plugga. Måste bli klar med So:n ... Suck..

Dagens fråga: Vilket är ert favorit ämne? =)

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0