Ber om ursäkt.

Jag har verkligen var urusel på att uppdatera.. Var på prao förra veckan och red lite hos tina på Hecke.

Vet att det ser inte så bra ut. Men de var andra gången jag reed honom och vågade inte rida fram honom ordentligt.. Bild från tisdagen iaf..

Jag och Hector.


Samma dag så fick tina rida i klänning ;)  Litet smakprov från de. Mer kommer så småning om..

Sen så var de som vanligt. Hoppning en dag. En bild från de :)

Heffaklumpen Lollypop hoppar 110 cm som inget :P


Seeen efter de så blev de ingen intressant. Eller jo, men inget kag ids ta upp. :P



På fredagen fick jag träffa min älskade birk. Körde nästan till första vändplan. skritt och trav men även några galoppsprång. Skötte sig bra förutom på vägen hem då de låg en liten kvist på vägen som vi GICK förbi på vägen bort. Han är spec den ponnyn...




Idag så red jag lektion för första gången på 8 månader. Red för Julia på Caramell. Gick bra faktist för att vara första gången jag red henne. Galoppen var lite speciell men annars gick de galant! När man tog i henne i galoppen så började hon studsa.. :P Men bara att vara mjuk. Ska rida henne några gånger nu sen pratade Julia om att jag skulle rida Alida... Hmm.. Spännande =D


Måste även tacka JÄNTA faktist! Med tanke på att jag rider mycket barbacka så satt jag kvar när hästarna blev rädd och Caramell typ tvärkastade sig, reste sig halvstort och typ gjorde en spinn xD Om jag inte ridit barbacka hade de varit HEJDÅ MAJA! :D Haha, måste ha sett ganska komiskt ut iaf =)


Menmen, nu väntar ducshen!

Bye till nästa gång. :)

Kommentarer
Postat av: borås ryttaren

fin blogg :)

Haft en bra dag?

2010-03-31 @ 19:21:41
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Jadu, ju större desto snabbare går det ju.

2010-04-01 @ 08:48:47
URL: http://reitsport.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0