Det höjjs.!

Har faktis ganska många mer besökare nu =) Igår hade jag 200 nånting! :D Sånt är alltid roligt. :)

Men idag så  har det inte hänt något, var tvungen att gå upp tidigt på ett LOV för att jag skulle till tandläkaren! Kl 10 skulle jag vara där. Är inte det lite lågt att ge en 15 årig tjej en sån tidig tid på ett lov? eller hur? Håll med mig. Det är på :thumbdown: det. Så jävla kränkande ::mad:

Menmen, man vakna iaf i tid :) Ska till stallet om en timme typ. Blir att köra Birk den galne och ta in hästarna. Ingen kamera följer med tror jag. Eller den kan få följa med men kan inte lova några bilder. :) 

Men det får räcka för tillfället. Hör av mig efter stallet! :blush:

Men nu är det FREDAGSMYS! :D

Min spotifylista. Langa era :D

Allt. <-----


En gammal bild med ny redigering! :) Ny favvobild =)

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0