Jag har relativt tråkigt. :P

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

...hoppsadel: Har faktis en brun hoppsadel i sthlm :P Men vet inte för märke
...dressyrsadel: Ingen
...aachenträns: Många! Har ett svart med guldiga dekorsömmar, ett svart från hööks med rosa fodring, ett brunt jacson med vit fördrning, och ett annat svart från hökks med pastellstenar :)
...pullarträns: Ett från börjes :P
...remontträns: En vanligt svart. Märkeslöst!
...hjälptyglar: Inga
...framskydd: Inga.
...bakskydd: Märkeslösa
...sadelgjord:En vit till sadeln ;)
...ridtäcke: Ett mörkblått :)
...täcke: Jag har ett flecce från hööks, och ett med stjänor, och ett mörkblått, som jag tror jag har sålt?
...pannband: Ett strass, ett pannband till varje sträns pch egenfläatade :) Och ett som det står Näsvallens Birk på =)
...transportskydd: Inga
...bett: Tredelat och tvådelat
...luva: Ingen
...tyglar: Vanliga vävribtyglar
...padd: Inga
...stigbyglar: Vanliga


VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm: en brun som jag inte vet märket på och en svart från hööks :)
...stövlar: Ingen aning vart dom kommer från :P
...säkerhetsväst: Ingen. Eller jo, en som är på tok förliten!
...ridbyxor: Hur många som helst!
...ridtröja: Olika
...ridstrumpor: Många
...sporrar: Från börjes i think
...handskar: hööks
...spö: Ett x antal ;)
...ridjacka: Reflexjacka från hööks, en vindjacka från hööks, en vit okännt märke och en mrkjacka
...ridväst: inga
...ridskor: ett par från hööks och dom andra från the horse
...chaps: inga
...stallmössa: Min snygga vita ;)


Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0