Måste hissa!

Måste bara rekomendera denna grimma! Den håller för allt. Köpte min för ett år sen på hööks för 34 kr. (De va rea men ny kostar den 69) Det är inte mycket pengar, Birk har haft den konstant sen i Maj förra året kanske? Och då har han gått med Furir som alltid skulle bråka, sommarbete med stona, och nu med Major, den ettåriga hingsten. Och dom sliter och drar i den och har inte visat ett enda tecken på att gå sänder. En supergrimma helt enkelt!

Så om ni ska hitta en tålig grimma till ett bra pris så rekomenderar jag denna!
Just nu finns den i mörkblå, grön och rosa. Jag har i hallon och hittade ingen bild då han hade den på sig. Men kan ladda upp den när jag hittar någon =)

Lånad bild från Hööks.

Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe ♥

SVAR: tack! :)

2010-03-06 @ 11:09:15
URL: http://malinhee.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0