Melodifestivalen 2010

Jag har alltid gillat Anna Bergendahl sen när hon var med i Idol. Hon har en jättefin röst och är hur megasöt som helst! Jag hade redan segertippat henne sen deltävlingen! Blev orolig ett tag att Darin.

Darins låt gillade jag inte alls! Och har han något tix eller något? :O Har faktis alldrig gillat honom därför passar denna in just nu.!  :thumbdown:

Men Erics var helt okej! Och att han var snygg gjorde de bara bättre  (klickbar bild)
refrängen fastnade och jag går runt och sjunger "Manboy, manboy, you can call me manboy
I don’t care, I’ll show you how to love"

Och Peter Jöbacks låt gillade jag också från deltävlingen. Känslan i låten, texten och hans röst = :thumbup:

Salem Al fakir gillar jag mer och mer faktis. Ganska läcker refräng på den. =) Fast visst är de han som är med i bollibompa? :O
Menmen, nu lämnar vi melodifestivalen! :D

Hade! :D





Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Nice! Vad tar du för dom?:D

2010-03-14 @ 08:52:16
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Josefine

HAHa, bästa filmen juxD

2010-03-14 @ 11:10:29
Postat av: Sofia

sv: Oj, det lät ju bra! Måste ut i stallet och leta pannband;D

2010-03-14 @ 14:09:16
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0