Najs!

Sitter hemma hos Rånja nu! :D Har svoit här och snart ska vi ut och åka skoter, =) Vi var ute ugår och kollade läget osv. Men nu håller hon på att städa och jag ska väl hem tvärt och gå ut med hunden. Vi bor ca 100 meter från varandra ;) Ganska najjs. :)

Kul att hela 5 st har anmält sig till veckans hästblogg.
Om det inte blir mer än fem stycken som anmäler sig så tar jag ut 2 eller 3 st. Och det jag kollar på när jag tar ut dom är hur aktiv man är, osv. :) Priset får ni se ;)
Såja, lycka till :)


Inget hästinlägg nu men kommer senare idag. Och ev dagens fråga =)


Bara en liten fråga.. Vad ska jag göra så att just du vill läsa bloggen? =)

Kommentarer

HÄR kommenterar du:

Ditt namn är?:
Ska du kommentera igen någon gång?

Din mail.: (Den visas bara för mig.)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0